קניית עדשות מגע בזול באינטנרט מחו"ל

הרבה אנשים קונים את עדשות המגע שלהם בדרך קבע מחנויות אופטיקה. המחיר של קנייה שכזו יכול להיות מאוד גבוה, במיוחד אם מדובר בעדשות יומיות, אבל גם בהזמנה של עדשות מגע חודשיות. בניגוד למשקפיים, בהם יש הבדל בין הסחורה אצל החנויות השונות – בעדשות מגע החברות העולמיות הן חברות גדולות, והן מוכרות את אותה הסחורה בכל העולם. חלק מרשתות האופטיקה בישראל משווקות מוצרי מדבקה שלהן, שלא שייכים לחברות המוכרות והמקובלות בעולם במחירים קצת יותר זולים, ועדיין המחיר שלהם גבוה בהרבה מהמחיר של חברות ידועות בחו"ל.
מהניסיון שלנו עדשות מגע הן אחד הדברים שהכי משתלם לקנות דרך האינטרנט מחו"ל.

smart buy glasses

חברות מסוימות מחו"ל מוכרות עדשות מגע בזול עם משלוח לישראל. קנייה איתם נעשית משתלמת ככל שהקנייה היא יותר גדולה. החברה שנמליץ עליה בפוסט הזה היא חברת smart buy glasses שהיא אחת החברות הגדולות ביותר באנגליה. כל המוצרים שלהם הם של חברות אופטיקה ידועות והמחיר שלהם זול בהרבה מהמחיר בארץ. כשקונים במחיר של יותר מ45 ליש"ט המשלוח לישראל הוא חינם.

קישור לחברת smartbuyglasses

smartbuyglasses

חברת smartbuyglasses היא אחת החברות הגדולות ביותר בעולם בתחום האופטיקה והיא אמינה מאוד. ניתן למצוא בחנות מגוון עצום של מוצרים שונים.

בין החברות שניתן לקנות ניתן למצוא את AcuvueAir-OptixBiofinityClaritiDailiesPureVisionSoflens ועוד.

אמזון

הורד

אם לא מצאתם בחנות הזו כדאי לבדוק עוד אפשרויות שנמצאות ברשת. אם אתם מעוניינים לקנות חבילה רגילה של עדשות מגע ייתכן שהמקום שבו תמצאו את המחיר הטוב ביותר עם משלוח לארץ יהיה באמזון. בקנייה באמזון גרמניה אתם מקבלים את האחריות והשירות של חברת אמזון הגדולה עם משלוח לארץ.
המחירים של חלק גדול ממוצרי העדשות זול באמזון באופן משמעותי לעומת המחיר שלהם בארץ, ומחירי המשלוח שלהם לא יקרים. לכן כדאי לפני כל קנייה של עדשות לבדוק אצלם.

עדשות מגע יומיות או חודשיות?

אלו עדשות מגע יותר כדאי לקנות – עדשות מגע יומיות או עדשות מגע חודשיות? ככלל, אפשר לומר שבדרך כלל עדשות מגע חודשיות הן יותר בטוחות לעין מאשר עדשות מגע חודשיות בגלל שמייצרים אותן בעובי יותר גדול ולכן ניתן להשתמש בחומרי גלם יותר חזקים. בשנים האחרונות תעשיית עדשות המגע עוברת מהפכה והיא משתמשת במוצרים יותר בריאים ונושמים לעין. לא כל המרכיבים האלו זמינים בעדשות מגע יומיות.

עוד סיבה לבעדיף עדשות מגע חודשיות היא העובדה שבעדשות היומיות יש הרבה מאוד גופים שאנחנו מכניסים לעין וממילא הסיכון לפגיעה בעין הוא יותר גדול. בכלל, רופאי עיניים נוטים להצליץ יותר על עדשות מגע חודשיות.

מתי בכל זאת כדאי להעדיף עדשות מגע יומיות?

אם אתם משתמשים בעדשות מגע רק אחת לכמה ימים, ובשאר הזמן אתן לובשים משקפיים, אז כדאי מאוד להעדיף עדשות מגע יומיות כי אין לכם צורך בעדשות חודשיות. גם אתם מבולגנים ולא תצליחו לשמור כמו שצריך על העדשות החודשיות, אז כמובן כל היתרונות של העדשות החודשיות הופכות לחסרונות.

גם מי שנמצא חלק משעות היום בסביבה מאוד מלוכלכת או מלאת אבק, יכול להעדיף עדשות מגע יומיות כדי לא להסתכן בצבירת אבק ולכלוך על העדשות. יש גם הרבה אנשים שבגלל הנוחות של עדשות מגע יומיות בוחרים דווקא בהן.

חברות בינלאומיות של עדשות מגע

עדשות מגע Acuvue

חברת Acuvue היא חברת עדשות המגע הגדולה ביותר בעולם כיום. העדשות הן חברת בת של ענקית מוצרי הפארם ג'ונסון. לAcuvue יש מבחר מאוד גדול של כל עדשות המגע שיש כולל עדשות מגע יומיות, עדשות מגע חודשיות, עדשות מגע שניתן להשאר איתן בלילה, עדשות מגע עם צילינדר ועוד. המוצרים הפופולרים ביותר שלה הם עדשותOasys ועדשות Moist. העדשות שלהם נחשבות לנוחות ונעימות מאוד, ואם אתם רוצים להתחיל עם חברת עדשות חדשה כדאי לנסות להתחיל עם Acuvue

עדשות מגע Dailies

חברת Dailies היא גם אחת מהחברות המובילות בתחום עדשות המגע. כמו שאפשר להבין מהשם Dailies, החברה הזו מתמחה בעיקר בעדשות מגע יומיות טובות. הם מייצרים עדשות מגע יומיו רגילות וגם עדשות מגע יומיות עם צילינדר. המוצרים הפופולרים של החברה הם DAILIES AquaComfort וגם DAILIES-Total1. אם אתם רוצים לנסות עדשות מגע יומיות, כדאי לנסות ולהתחיל עם החברה הזו.

עדשות מגע Air Optix

עוד חברה מפורסמת מאוד היא חברת Air Optix. החברה ידועה בעיקר בגלל שעדשות המגע שלה מאפשרות מעבר יותר טוב של אוויר לעין, ויוצרות מראה יותר בריא לעיניים לאנשים שהעדשות יוצרות אצלם מראה מעוות. לטענת החברה כמות האוויר שנכנסת לעין עם העדשות שלהם היא פי חמש מהעדשות של המתחרים. הסידרה של החברה לאנשים עם צילינדר – AIR OPTIX for Astigmatism זוכה לפופולריות גדולה אצל אנשים עם צילינדר, וגם סידרת העדשות שלהם שמתאימה גם ליום וגם ללילה היא מאוד מוצלחת.

עדשות מגע Biofinity

חברת Biofinity מייצרת בעיקר חבילות של עדשות מגע שבועיות שניתן ללבוש אותן עד שבעה ימים. לחברה יש גם עדשות מגע מורכבות כמו עדשות מולטיפוקל. המוצרים המוכרים ביותר של החברה הם Biofinity Toric וגם Biofinity EW. העדשות שלהם נחשבות לעדשות טובות מאוד למי שסובל מאדמומיות בעיניים בגלל השימוש המצויין בסיליקון הידרוג'ל לייצור העדשות.

עדשות מגע Soflens

חברה נוספת שכדאי לשקול את המוצרים שלה למרות שהיא קצת פחות מפורסמת מהאחרות. לחברת Soflens יש מגוון שלם של מוצרים כולל עדשות יומיות ועדשות חודשיות והמירים שלהם בדרך כלל קצת יותר זולים מאשר של המתחרים, אבל זוהי אחת מהחברות הצומחות ביותר בתחום, ויש לה עדשות מאוד טובות.

טיפים לקניית עדשות מדע באינטרנט

עדשות מגע

הרבה אנשים לא יודעים אבל הבדיקה להתאמת עדשות מגע לעיניים היא שונה מאשר הבדיקה הרגילה למשקפיים. רוב האופטומטריסטים מדלגים על הבדיקה הזו, אבל כדאי אחת לכמה זמן לחפש מקום טוב שבו תוכלו לעשות בדיקה כזו. אני עושה בדיקה כזו יחד עם הבדיקה למשקפיים ודואג לקחת את המרשם המדוייק כדי שאני אדע מה להזמין באינטרנט בדיוק בפעמים הבאות.

אם בבדיקה המליצו לכם על חברה מסויימת שלדעת הבודק דווקא היא זאת שתהיה טובה לעיניים שלכם כדאי להישאר עם החברה הזו לכל אורך הדרך. אם לא קיבלתם המלצה ברורה אז כדאי לדעת שיש הבדל בין המוצרים של החברות השונות ולפעמים החלפת חברה יכולה לגרום לכך שתרגישו יותר נוח עם העדשות או להיפך שתרגישו פחות נוח. אם מצאתם חברה שהעדשות שלהם טובות ונוחות לכם, כדאי להישאר איתה ואם לא, אפשר להמשיך לנסות עד שתמצאו את החברה הנכונה.

בכל מקרה, ברוב חנויות הפארם בארץ יציעו לכם הרבה חברות מדבקה שהם לא החברות המובילות בעולם. עדיף בכל מקרה לרכוש עדשות של אחת החברות הבינלאומיות הגדולות והמוכרות כדי לדעת שזו חברה שעושה את כל הבדיקות והשיפורים לטובת העיניים שלכם.

כדי לבדוק אם זו חברה בינלאומית אפשר פשוט לכתוב את השם שלה בגוגל ולראות האם כל התוצאות שאתם מקבלים הן מישראל או שחלק מהתוצאות הן גם מרחבי העולם כולו.

כשמזמינים באינטרנט צריך לקחת בחשבון שלהזמנה ייקח כמה ימים עד שהיא תגיע אליכם הביתה ולכן כדאי להיות עם יד על הדופק ולהזמין עדשות לפחות חודש מראש לפני שנגמרת לכם האספקה ולא לחכות לרגע האחרון.

קניה נעימה.

אנא ספרו לנו בתגובות איך הייתה לכם חווית הרכישה.

מוצרים נוספים שכדאי לקנות

עדכון חשוב: אמזון יצאו במבצע מדהים של הרבה מאוד מוצרים במשלוח חינם בקנייה מעל 49 דולר. כדאי לבדוק את המבצע כאן.

דוגמאות למוצרים שניתן לקנות עם משלוח חינם: בגדים של HANES, קלווין קליין, אדידס, under armour, ליוייס, טומי הילפגר, alo yoga, נאוטיקה, ניו באלאנס כלים של Rubbermaid, oxo, pyrex, קורנינג, בקבוקי contigo ועוד הרבה מוצרים.

כדי להשלים ל49 דולר אפשר להוסיף מוצרים קטנים במחירים מאוד טובים במשלוח חינם כמו: קולגייט, דאודורנטים, זיפלוק, גילט, קרסט ועוד.

2 מחשבות על “קניית עדשות מגע בזול באינטנרט מחו"ל”

כתיבת תגובה