מערכת מים חכמה של גרואה

בשנים האחרונות נכנסות לחיינו בצורה הרבה יותר מקיפה מערכות חכמות לשליטה בבית. מערכת החשמל בהרבה מאוד בתים הפכה להיות מערכת של בית חכם, והשליטה על כל התאורה ומכשירי החשמל בבית מקושרים למערכת התקשורת ומאפשרת שליטה מרחוק ומעקב על הרבה מאוד מערכות של הבית. לטענת מומחים רבים האיננטרנט של החפצים יהיה השינוי הכי גדול שייכנס לחיינו בשנים הקרובות.

לאחרונה, גרואה (GROHE) התחילה לשווק מוצרים מתוחכמים ומתוקשרים לבית במערכת המים. הכניסה של המערכת החכמה הזו עשוויה להיות השינוי הדרמטי ביותר שעבר על מערכת המים הביתית מאז שהתחילו המים הזורמים בברזים. מערכת המים הביתית היא במהותה מערכת ישנה שנוטה להתקלקל וההכנסה של הרכיבים החכמים מקפיצה אותה לעולם המודרני העכשויי.

לפי דיווח באתר החברה המוצרים האלו נותנים כמה יתרונות שלא קיימים במערכת המוכרת של הברזים. מערכת התקשורת הזו נותנת שליטה מלאה על כל הפונקציות של הברזים. היא נותנת למשתמש שקיפות מלאה על כל הוצאות המים והאנרגיה של המערכת ומאפשרת מעקב על כל צריכת המים. המערכת גם נותנת רמות חדשות של שליטה של בטיחות על מערכת המים הביתית.

מערכת שליטה על ברזי גרואה

הלב של מערכת השליטה החדשה של גרואה (GROHE Sense App) מאפשרת למשתמשים שליטה על כל מערכת הרחיצה מכל מקום ובכל זמן. המערכת מאפשרת להעביר את המצב של הברזים ממצב פעילות למצב כבוי מרחוק.

למשל, אם אתם נמצאים בחופשה מחוץ לבית ואתם מגלים שהמים זורמים בבית דרך הדיווחים של המערכת, אתם יכולים בלחיצת כפתור אחת מהטלפון שלכם לכבות את המים של כל המערכת, וכך למנוע הצפות של הבית.

אפשרות אחרת היא לקצוב מראש זמן למקלחת או לשימוש במים בזמן שאתם רוצים לחסוך. אחד הויכוחים הגדולים שלי עם הבנות שלי הוא שאני טוען שהן מתקלחות הרבה מאוד זמן עם המון מים והן לא חושבות כך. המערכת שמאפשרת כיבוי של המים מאפשרת לקצוב את הזמן של השימוש במים.

כל המערכת של השליטה על המים היא מאוד קלה להתקנה ויש בה הוראות שמאפשרות התקנה חלקה צעד אחרי צעד. האפליקציה של המערכת מתאימה גם למשתמשי אפל וגם למשתמשי אנדרואיד, כך שכל משתמשי הטלפונים החכמים יכולים להתחבר למערכת בקלות.

שקיפות מלאה של השימוש במים.

הדיווח על כל השימוש שלכם במים יופיע כולו על מסך אחד באופן פשוט וקל לקריאה ודרכו תוכלו לקבל את כל האזהרות לגבי מערכת המים הביתית שלכם, את כל הדוחו"ת לגבי השימוש במים, את המצב הנוכחי של השימוש במים בבית. ניתן לחבר אל האפליקציה מספר חדרים ואפילו במקרה הצורך מספר בתים אם יש לכם דירות להשכרה שאתם רוצים לעקוב אחרי כולן בבת אחת. הפתרון החדש של גרואה הוא בכלל מתנה גדולה למשכירי דירות.

המערכת החכמה של הברזים של חברת גרואה מאפשרת לכם לקבל דיווח מלא על השימוש במים, על פי שעות, ימים שבועות או חודשים וכך להשוות בקלות את ההוצאות של המים בבית. המערכת החכמה יודעת גם להעריך את העלויות של השימוש במים בבית על פי מחירי המים שמקובלים במדינה וכך לתת לכם גם הערכה ברורה של ההוצאה על המים.

המערכת החכמה של גרואה יודעת גם להעריך את הטמפרטורה של המים וכך לחשב את כמות המים החמים שהשתמשו בה בבית בתקופה המדוברת וכך להעריך גם את עלויות חימום המים מתוך החשבון החודשי שלכם.

ניתן להתאים את המערכת לנתונים שלכם ולהזין באופן עצמאי את המחיר לליטר מים או את ההערכה שלכם למחיר של חימום המים כדי לקבל תוצאות יותר מדויקות. המערכת החכמה גם יודעת לסכם בשבילכם את לחץ המים שהיה בבית לאורך התקופה ואת הטמפרטורה הבסיסית של המים שזורמים במערכת.

GROHE Sense app – Water management on the go

מעקב אחרי בטיחות מערכת המים.

בגלל שהמערכת החכמה יודעת לעקוב אחרי הוצאות המים היא יודעת לשלוח אזהרות בכל מצב שבו יש חריגה משונה בהוצאות המים. העובדה הזו עשוייה לעזור לצרכן לגלות בשלב מאוד מוקדם על בעיות נזילה שיש לו בבית, ומאפשרת לטפל בהם בשלבים מוקדמים לפני שיווצרו בבית נזקים ארוכי טווח.

לפי הגדרה אתם קבלו לאפליקציה שלכם אזהרה בכל פעם שהמערכת מצליחה לזהות חריגה מהמצב הרגיל של השימוש במים. ניתן להגדיר שהאזהרות יגיעו אליכם דרך המייל, ואפילו ניתן להגדיר שלוש כתובות שונות שיקבלו את האזהרה כדי להבטיח טיפול מהיר וראוי. העובדה שהמערכת יושבת על לחץ המים והצינורות עצמם מאפשרת לזהות בשלבים מוקמים גם נזילות מאוד קטנות שבדרך כלל מזהים אותם רק כשהמים מתחילים להראות דרך הקירות.

כפי שהזכרנו, העובדה שיש למערכת יכולת שליטה על המים מאפשרת לכם לסגור את מערכת המים אם גיליתם שיש נזילה גם אם אתם נמצאים בקצה השני של העולם, וכך למנוע הצפות ונזקים מצטברים עד הזמן שבו תחזרו הביתה.

במקרה שבו הנזילה היא משמעותית כי יש פיצוץ רציני באחד הצינורות, המערכת יודעת לכבות בעצמה באופן אוטומטי את כל מערכת המים של הבית.

המערכת הזו הולכת לשנות לחלוטין את כללי המשחק בכל הנוגע לשליטה החכמה במערכת המים הביתית, והולכת להעניק למשתמשי הקצה רמה אחרת לגמרי של בטיחות בשימוש במים ולצמצם למינימום ההכרחי את נזקי המים לבית. העובדה שהמעקב אחרי מערכת המים הופך להיות צמוד מאוד וניתן לקבל בזמן אמת נתונים לגבי כל שינוי לא רגיל, הן בלחץ המים, הן בטמפרטורה של המים והן בשימוש ובנזילות לוקחת את מערכת המים אל תוך המאה ה21 והופכת גם את המערכת הזו למערכת חכמה בעת שליטה דיגיטלית מתקדמת.

אם אתם בונים בית או משפצים את מערכת האינסטלציה הביתית הייתי שוקל ברצינות לחבר את מערכת המים למערכת השליטה החדשה של חברת גרואה וכך להפוך את מערכת המים שלכם למערכת מודרנית שמשתלבת עם שאר המערכות החכמות בבית.

מוצרים נוספים שכדאי לקנות

עדכון חשוב: אמזון יצאו במבצע מדהים של הרבה מאוד מוצרים במשלוח חינם בקנייה מעל 49 דולר. כדאי לבדוק את המבצע כאן.

דוגמאות למוצרים שניתן לקנות עם משלוח חינם: בגדים של HANES, קלווין קליין, אדידס, under armour, ליוייס, טומי הילפגר, alo yoga, נאוטיקה, ניו באלאנס כלים של Rubbermaid, oxo, pyrex, קורנינג, בקבוקי contigo ועוד הרבה מוצרים.

כדי להשלים ל49 דולר אפשר להוסיף מוצרים קטנים במחירים מאוד טובים במשלוח חינם כמו: קולגייט, דאודורנטים, זיפלוק, גילט, קרסט ועוד.

כתיבת תגובה