מזוודות ותיקים של טומי (TUMI)

התיקים של חברת TUMI הם תיקי יוקרה שלא מתאימים לכל אחד בגלל המחיר הגבוה שלהם. החברה מראש מכינה את המוצרים שלה לאנשים שרוצים איכות ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בשוק, ולא מוכנים להתפשר על האיכות של המוצר, אפילו אם המחיר יהיה מאוד יקר. מדובר במוצר יוקרה ברמה הגבוהה ביותר שיש בשוק. מי שהתנסה עם המוצרים של טומי יתקשה מאוד להסתדר אחר כך עם תיקים ומזוודות של חברות אחרות.

איפה כדאי לקנות את מוצרי TUMI?

לא כך כך קל למצוא את המוצרים של TUMI בישראל. יש חנות דגל של החברה שנמצאת בקניון ברמת אביב שניתן למצוא בה מוצרים של החברה, וחלק קטן מהמוצרים נמצאים בחנויות של תיקים ומזוודות כמו טופ תיק ואחרים.

מעבר לקושי למצוא את התיקים האלו, המחיר של תיקי טומי בארץ הוא פשוט מטורף. אמנם, התיקים האלו יקרים בכל מקום שתחפשו אותם, והם במפורש לא מתאימים למי מחפש דברים זולים, אבל בישראל המחירים של תיקי טומי הם יקרים באופן מוגזם. צריך ממש למשכן כליה בשביל לקנות מזוודה.

אנחנו ממליצים לקנות את התיקים והמזוודות של TUMI דרך אמזון.

לקניית תיקי טומי באמזון

העובדה שהמחיר של אמזון הוא יותר זול מאשר המחיר בארץ הוא מפתיע בהתחשב בעובדה שחלק מהמוצרים של טומי הם מוצרים כבדים מאוד. כמובן שהפער יותר בולט בארנקים ותיקים שהם קלי משקל ופחות בולט במזוודות, אבל אנחנו מגלים שגם במזוודות בחלק גדול מהמקרים המחיר של אמזון מנצח את המחיר בארץ.

המחיר הסופי שאמזון דורשים מכם כולל את המחיר של המשלוח והמיסים לישראל, כך שלא יהיו בכלל הפתעות בהגעה של המוצר לארץ. אמזון מתחייבים לא לגבות יותר מהמחיר שהם גבו על משלוח ומיסים. אם יתברר שהמחיר גבוה מהמחיר שהם דורשים אמזון מתחייבת לספוג את המחיר, ואם יתברר שהמחיר יותר זול ממה שהם גבו, הם יזכו אתכם על ההפרש.

הייתרון הנוסף בקנייה דרך אמזון, מעבר למחיר, היא הידיעה שהחנות הגדולה בעולם נמצאת מאחורי הקנייה שלנו. בקנייה מאמזון אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא מקבלים מוצר מזוייף, ושאם תהיה בעיה כלשהי בהובלה או בהגעה של המוצר אמזון יעשו הכל כדי שתצאו מרוצים. החנות הזו קיבלה את המוניטין הטוב שלה בגלל שכל מי שקנה ממנה יצא מרוצה.

גם בתחום האחריות, אמזון מממשים אחריות גם בארץ. בדרך כלל הם יפנו אתכם לנציג שירות בארץ, ואם אין כזה או שאתם לא מקבלים ממנו שירות, הם ידאגו לתת לכם את השירות הטוב ביותר גם מחו"ל. הרבה פעמים הם בכלל לא מתעסקים עם הבעיה ומיד מזכים או שולחים מוצר חדש. לפעמים הם יבקשו מכם לשלוח את המוצר בחזרה אליהם כדי לתקן. ישראלים שמקבלים שירות של אמזון מופתעים כל פעם מחדש מרמת האמון שאמזון נותנים.

The Perfect Weekend Bag by Tumi

מה כל כך מיוחד במוצרים של TUMI?

TUMI נוסדה לפני כ40 שנה, ומיד הצליחה להתבלט בתחום התיקים בזכות תיקי היוקרה השחורים שלה. התיקים האלו התפרסמו בגלל שהם היו נוחים ושימושיים באופן יוצא מן הכלל, ומהר מאוד הם הפכן לסמל סטטוס של אנשי עסקים מובילים בעולם.

חומרים מצויינים ללא התפשרות

לטענת החברה, יש פער עצום בין החומרים שהיא משתמשת בהם, לבין החומרים שבהם משתמשות כל החברות האחרות בשביל התיקים שלהן. בשיווק של החברה המוטו שלהם הוא "ההבדל של TUMI". אם תשתמשו בתיק של טומי תרגישו מיד את הההבדל בחומרי הייצור בא לידי ביטוי בכל פרט בתיק. טומי שמים לב גם לכל הדברים הקטנים כמו הרוכסנים המיוחדים והנוחים. יש לתיקים שלהם עיצובים נוחים במיוחד, ואי אפשר שלא לשים לב לניילון הייחודי שממנו עשויים התיקים של החברה.

בניגוד לרוב החברות הקיימות בשוק שניסו לעשות פשרה בין האיכות לבין המחיר, כדי שהמחיר יצא עממי, חברת TUMI עיצבה את התיקים מראש בהתכווננות לרמה הגבוהה ביותר האפשרית, מתוך הבנה עמוקה שיש אנשים שיהיו מוכנים לשלם ביוקר עבור נוחות יוצאת מגדר הרגיל.

החברה מתגאה בכך שבתהליך הייצור, התיקים נבדקים על ידי הרבה מאוד אנשים בחיים האמיתיים, כך שהבדיקה של המוצרים נעשית גם בתנאים אמיתיים ולא רק בתנאי מעבדה.

תיקים של טומי

עיצוב חדשני ומסורתי

העיצוב של תיקי TUMI הוא עיצוב מאוד חדשני אבל שומר על המראה המסורתי והמכובד. אחת הסיבות שאחראית על ההצלחה של החברה קשור להצלחה לחבר בין שני המרכיבים – המראה הקלאסי יחד עם עיצוב חדשני.

למרות הדימיון בין התיקים של חברת טומי, הם משקיעים השקעה עצומה בעיצוב. יש לחברה יותר מ125 עיצובים שונים של תיקים שמאפשרים לכם לבחור בין המגוון הגדול הזה. אחד היתרונות בקנייה מאמזון הוא שהמגוון שנמצא באתר גדול יותר מכל מה שתמצאו בחנות מקומית כלשהי.

שימוש בטכנולוגיות ייחודיות

כל המזוודות של חברת TUMI מצויידים במפתחות בטכנולוגיית TSA. אלו הם מפתחות חדישים שמאפשרים לאנשי הביטחון בשדות התעופה בעולם לפתוח את התיקים לבדיקה בלי לגרום לנזק למזוודות, ובלי לאפשר פתיחה של המזוודות על ידי גנבים. הטכנולוגיה החדישה הזו פותחה בעולם בעקבות פיגועי הטרור שהיו ב11 לספטמבר במגדלי התאומים. ניתן למצוא את הטכנולוגיה הזו בכל המזוודות של חברות הפרימיום ברחבי העולם. המפתחות האלו מאפשרים שילוב בין נעילה של המזוודות בשילוב עם התחשבות בצורכי הבטחון.

לתיקים של TUMI יש טכנלוגיות ייחודיות שבגללן התיקים האלו הופכים למוצר פרימיום ברמה הגבוהה ביותר שיש בשוק:

  • FXT NYLON – חומר שעשוי מניילון מיוחד שהוא החומר שממנו עשוי התיק. היתרון של החומר הזה הוא בעמידות יוצאת הדופן שלו ובכך שהוא בעל תכונות של גמישות רבה.
  • TEGRIS – טכנולוגיה שגורמת לתיקים להיות בעלי התנגדות גדולה למכות עם מינימום משקל
  • OMEGA SYSTEM  – מערכת של רוכסנים ייחודית שמנצליחה להיות עמידה לאורך זמן ומונעת שבירה של הרוכסנים, ולכן אין צורך להחליף אותם.

מוצרים נוספים שכדאי לקנות

עדכון חשוב: אמזון יצאו במבצע מדהים של הרבה מאוד מוצרים במשלוח חינם בקנייה מעל 49 דולר. כדאי לבדוק את המבצע כאן.

דוגמאות למוצרים שניתן לקנות עם משלוח חינם: בגדים של HANES, קלווין קליין, אדידס, under armour, ליוייס, טומי הילפגר, alo yoga, נאוטיקה, ניו באלאנס כלים של Rubbermaid, oxo, pyrex, קורנינג, בקבוקי contigo ועוד הרבה מוצרים.

כדי להשלים ל49 דולר אפשר להוסיף מוצרים קטנים במחירים מאוד טובים במשלוח חינם כמו: קולגייט, דאודורנטים, זיפלוק, גילט, קרסט ועוד.

כתיבת תגובה