קורנינג קורל (CORELLE) מאמזון עם משלוח לישראל

המוצרים של קורנינג קורל הם מוצרים נהדרים למטבח שלא נשברים בקלות. זהו אחד הפתרונות האהובים ביותר על ישראלים לשלוחן האוכל. כשהייתי קטן סט קורנינג היה הסמל הכי ברור למשפחה שהייתה כמה שנים בארצות הברית. הבעייה היא שגם היום המחירים של קורנינג בישראל הם מאוד יקרים לעומת המחיר שלהם בארה"ב, ולכן אני מציע לנסות לקנות אותם דרך אמזון וכך לקבל מחיר הרבה יותר זול.

למוצרי קורנינג באמזון

סטים של 18 חלקים לשישה סועדים.

כשקונים סטים של קורנינג מאמזון, יש גם מחיר משלוח גבוה בגלל המשקל של הצלחות האלו, אבל גם עם המחיר הנוסף הזה עדיין המחיר ברוב המקרים הוא יותר נמוך מאשר המחיר של סט כזה בארץ, ולכן כדאי להשוות את המחיר הסופי למחיר שמשלמים בארץ.

פרטים נוספים על צלחות קורנינג

 צלחות קורנינג קורל

חברת קורל החלה לייצר את הצלחות המיוחדות האלו בשנת 1970. הצלחות המקוריות של קורנינג הן צלחות חזקות במיוחד שעשויות מזכוכית מחוסמת בעלת שלוש שכבות. הייתרון הגדול של הצלחות האלו הוא בעיקר בשני דברים: המוצרים של קורנינג הם קלי משקל יותר מכל צלחת אחרת שנמצאת בשוק והן תופסות גם מעט מאוד מקום בארון כי הן מאוד דקות.

הייתרון השני של צלחות קורנינג הוא שהצלחות האלו הן הרבה פחות שבירות מאשר צלחות מחומרים אחרים ובוודאי הרבה פחות שבירות מאשר מוצרי זכוכית. הצלחות גם כמעט ולא נשרטות ואין להן בעייה של שברים קטנים בקצוות.

הרבה מאוד פעמים כשהצלחות האלו נופלות הן לא נשברות ולכן הן מאריכות ימים, אבל כמובן הצלחות של קורנינג הן לא חסינות לחלוטין משבירה וכשהן נשברות הן נשברות להרבה מאוד רסיסים כמו זכוכית. יש לי חבר שסיפר לי שכשהוא היה קטן ההורים שלו אמרו להם שאלו צלחות שלא נשברות ואז כשההורים לא היו בבית אחיו הגדול העמיד אותו על כיסא והם בדקו צלחת אחרי צלחת וראו שרובן נשברו…

הצלחות נראות מאוד אלגנטיות ויש להן כמה דוגמאות מאוד מפורסמות שהצליחו מאוד בישראל. יש הרבה אנשים שגדלו על סטים של צלחות קורנינג כילדים. הצלחות הן גם בטוחות לשימוש במיקרו, בתנור או בהקפאה, וזה ייתרון נוסף גדול שלהן. לקורנינג יש גם הרבה מוצרים נלווים לבישול ולאפייה.

הצלחות של קורנינג הצליחו מאוד בישראל אחרי שכל מיני אנשים שטיילו בחוץ לארץ או שהגיעו מארצות הברית התחילו להשתמש בהן. בישראל הצליחו בעיקר סטים של 18 חלקים שכוללים שש צלחות גדולות, שש צלחות קטנות ושש מרקיות. בארה"ב מאוד נפוץ גם סט של 16 חלקים שכולל ארבע צלחות גדולות, ארבע צלחות קטנות, ארבע קעריות וארבעה ספלים.

הבעיה היא שהמחיר של הצלחות האלו בישראל הוא מאוד מאוד גבוה, ולכן אנחנו ממליצים לקנות את הצלחות דרך אמזון.בתקופה שאמזון הציעו משלוח חינם המחיר של אמזון היה הרבה יותר זול אבל עכשיו המחיר של המשלוח של הצלחות האלו גבוה מאוד ויכול להגיע לארבעים או חמישים דולרים לסט. למרות המחיר הגבוה של המשלוח בחלק גדול מהמקרים המחיר הכולל של סט קורנינג מאמזון כולל המשלוח יותר זול מאשר המחיר שלו בחנות בישראל.

קניית צלחות קורנינג מאמזון

אחד היתרונות הגדולים של קנייה מאמזון הוא בכך שאתם יודעים שחברה גדולה ומאוד אמינה עומדת מאחורי הקנייה שלכם. אמזון הצליחה בין היתר בגלל שהם הצליחו לקחת את המכירה באינטנרט מאפשרות מאוד לא ברורה ולא אמינה לחוויה בהירה ואמינה מאוד.

כשאתם קונים מאמזון אתם יודעים שהמוקד השירותי של החברה הגדולה הזו עומד מאחורי הקנייה שלכם. אם תהיה איזה שהיא בעיה עם הקנייה שלכם או עם המשלוח לישראל, אמזון תדאג לפתור לכם את הבעייה בצורה הטובה ביותר. אתם תופתעו לגלות שרמה כזו גבוהה של שירות לקוחות קיימת בכלל בעולם. שירות הלקוחות של אמזון בכלל לא יתווכחו אתכם לגבי הבעיות שאתם מדווחים עליהם והרבה פעמים הם פשוט יזכו אתכם על מחיר הקנייה שלכם.

האמינות הגבוהה של אמזון יכולה לעזור לכם ללכת לישון אחרי הקנייה בלב שקט תוך כדי שאתם יודעים שאתם תקבלו בוודאות מוצר מקורי של קורנינג ולא חיקוי כלשהו.

אמזון גם מתחייבת לכם בנושא המחיר הסופי. לפמעים כשאנשים קונים באינטנרט הם מתאכזבים לגלות שמעבר למחיר שהם שילמו בקנייה הם מחוייבים בעוד מחירים בהמשך. אמזון מתחייבת לכם, כשאתם קונים מאמזון כמוכר, שהמחיר שאתם תשלמו ברגע הקנייה הוא המחיר הסופי של הקנייה ולא תחוייבו בעוד תשלום עבור מיסים, שחרור במכס או עלויות משלוח נוספות. אם בסופו של דבר המחיר יהיה יותר גבוה אמזון ייקחו את המחיר של התוספת עליהם, ואם יתברר שהמחיר הוא יותר זול הם יזכו אתכם בהפרש.

מוצרים נוספים שכדאי לקנות

עדכון חשוב: אמזון יצאו במבצע מדהים של הרבה מאוד מוצרים במשלוח חינם בקנייה מעל 49 דולר. כדאי לבדוק את המבצע כאן.

דוגמאות למוצרים שניתן לקנות עם משלוח חינם: בגדים של HANES, קלווין קליין, אדידס, under armour, ליוייס, טומי הילפגר, alo yoga, נאוטיקה, ניו באלאנס כלים של Rubbermaid, oxo, pyrex, קורנינג, בקבוקי contigo ועוד הרבה מוצרים.

כדי להשלים ל49 דולר אפשר להוסיף מוצרים קטנים במחירים מאוד טובים במשלוח חינם כמו: קולגייט, דאודורנטים, זיפלוק, גילט, קרסט ועוד.

כתיבת תגובה