המדריך לקניית מוצרי מציאות מדומה של Oculus Quest בזול מאמזון

Oculus

חברת Oculus VR היא אחת החברות המובילות בתחום משחקי המציאות המדומה, והמוצרים שלה הם מוצרי חובה למי שאוהב את הז'אנר של המשחקים האלו. אין ספק שמוצרי אוקולוס שמדרגים את חווית המשחק. המחיר של המוצרים של Oculus Quest בארץ הוא מאוד יקר ולכן אנחנו ממליצים לקנות את המוצרים האלו מאמזון בחצי מחיר.

מגוון מוצרי Oculus Quest באמזון.

אמזון היום היא החנות הגדולה ביותר בעולם ויש בה מגוון שלם של מוצרים שלא תמצאו במקומות אחרים, ולכן כדאי לראות את כל המוצרים של Oculus שנמכרים באמזון בקישור הזה.

המוצרים הפופולריים ביותר של החברה:

  • Oculus Rift S – מערכת אוקולוס ריפט מיועדת למשחקי מציאות מדומה במחשב (צריך מחשב עם ביצועים טובים בשביל המערכת הזו).
  • Oculus Quest 2 256 GB – מערכת למשחקי מציאות מדומה ניידת שהיא היום המוצר העיקרי של החברה. זהו הדגם הנמכר ביותר של החברה.
  • Oculus Quest 128GB – מערכת קווסט ישנה יותר
  • Oculus Quest 64GB – מערכת Oculus Quest עוד יותר חלשה
  • Oculus Go Standalone 32GB – משקפי מציאות מדומה שלא מצריכים עוד עזרים.
  • Oculus Go Standalone 64GB – משקפיים עם מערכת חזקה יותר.

התחום של משחקי מציאות מדומה הוא התחום שמתפתח הכי מהר בכל התחום של משחקי המחשב, והחברה הזו היא אחת החברות המובילות ביותר בתחום.

עוד על Oculus

האמת היא שהייצור של Oculus Quest על ידי חברת Oculus VR, הוא מעניין ומתקשר לאחת השאלות הגדולות של התקופה שלנו – היחס בין מימון המונים לבין חברות הענק. חברת Oculus VRהצליחה לגייס את הכסף כדי לייצר את Oculus Quest דרך הממשק של מימון ההמונים של קיקסטטארטר. הם הצליחו לגייס סכום של יותר משני מיליון דולר שהגיעו מתשעת אלפים גולשים שהאמינו במוצר ובכלל ברעיון של מציאות מדומה. אחרי שנתיים החברה נמכרה לפייסבוק במחיר אסטרונומי של שני מילארד דולר שחלקם הגיע במזומן וחלקם במניות של פייסבוק. העובדה שתחילת השיווק היה במימון המונים ובסופו של דבר אחת מחברות הענק השתלטה על המיזם גרמה לביקורת ציבורית גדולה מאוד. הטענה היתה שאנשים שתורמים למימון המונים לא מעוניינים שהכסף שלהם ישרת בסופו של דבר את חברות הענק במשק. פייסבוק קידמה מאוד את המוצר ויצרה חזון מבחינתה של הגדלה מאוד גדולה של משתמשי מציאות מדומה עד לרמה של מיליוני משתמשים. גם החיבור לכל המשחקים של פייסבוק נתנה למוצר קפיצת מדרגה קדימה.

המכשירים של החברה מתייחדים בכך שהם מקרינים תמונה שונה במקצת לכל עין בנפרד וכך יוצרים אשליה של ראייה בתלת מימד. המכשירים של Oculus יודעים ליצור מציאות של ניווט ב360 מעלות כך שאתה יכול להתובב עם המשקפיים ולראות את כל הכיוונים השונים.

המוצר העיקרי כרגע של החברה הוא Oculus Quest שמבוסס על הדגם הישן יותר שנקרא Oculus Rift. היום זה הדגם היחידי של החברה שמקבל עדכונים. בשנת 2020 החברה הוציאה את הדגם השני של Oculus Quest. המוצר מבוסס על צפייה בתמונה בטכנולגית OLED ברזולוציה מאוד גבוהה. המכשיר יודע להתמשק בצורה מדהימה עם כל הכפתורים ומצליח ליצור מציאות מדומה ברמה מאוד גבוהה, ויש לו משחקים מיועדים מאוד טובים.

היתרונות בקנייה מאמזון

מחיר זול

המחיר של המוצרים חברת Oculus VR באמזון זולים באופן משמעותי לעומת המחירים שלהם בארץ. האמת היא שממש קשה לנו להבין למה הפער בין המחיר של המוצרים האלו בחו"ל למחיר שלהם בארץ צריך להיות כל כך גדול. בחלק גדול מהמקרים הפער במחיר מגיע לפי שניים. זה לא נראה לנו מוצדק.

אמנם כשקונים מאמזון מחו"ל צריך לשלם גם מיסים ומשלוח אבל עדיין המחיר זול באופן משמעותי מהמחיר בארץ. שימו לב שהמחיר שאתם משלמים בקופה באמזון הוא מחיר שכולל הכל, גם את המשלוח ואת המיסים, ועדיין זה מחיר הרבה הרבה יותר זול מהמחיר בארץ.

אמינות ושירות

אחת הסיבות שאמזון מצליחים כל כך בעולם הרחב הוא הפרסום שהם קיבלו בעולם בזכות השירות המצויין שלהם. מדובר בשירות ברמה אחרת לגמרי מאשר השירות שאנחנו רגילים לקבל בישראל. אני שומע מהרבה חברים שעושים קניות באמזון וגילו בעיה כלשהי, שהם הופתעו מרמת השירות שהם קיבלו ומרמת האמון שאמזון מעניקה ללקוחות שלה.

כשאתם קונים מאמזון, אתם יודעים בוודאות שאתם מקבלים מוצר מקורי, חדש וללא בעיות. אתם גם יכולים להיות בטוחים שאם תהיה לכם בעיה כלשהי עם המוצר שהגיע או עם המשלוח, אמזון תעשה כל מה שהיא יכולה כדי שתצאו מרוצים וכל זה בלי שתצטרכו לרדוף אחריהם כמו שצריך לרדוף אחר חנויות בארץ.

גם לגבי האחריות, אמזון דואגת ללקוחות שלה גם מעבר לים. אם תהיה לכם תקלה כשלהי במוצר פשוט תפנו לאמזון והיא תדאג להפעיל בשבילכם את האחריות. בהרבה מקרים אמזון פשוט מזכה בערך של המוצר ולפעמים הם מבקשים לשלוח את המוצר בחזרה על חשבונם.

מחיר סופי בקופה

אחד הדברים שבגללם אנשים חוששים מקניות באינטרנט מחו"ל היא התחושה שאולי המחיר שהם משלמים הוא לא המחיר הסופי ובהמשך ידרשו מהם להוסיף עוד כסף על תשלומים של מיסים או על תשלומים של המשלוח. הבעיה הזו יכולה לקרות באתרים כמו איביי או אלי אקספרס, אבל לא אצל אמזון.

אחד היתרונות הגדולים של קנייה מאמזון כמוכר הוא בכך שהמחיר שאתם משלמים בקופה הוא המחיר הסופי ולא תדרשו להוסיף עליו בשום מצב. אמזון מתחייבת שאם יתברר שהמחיר של המשלוח והמיסים יהיה יותר גבוה ממה שהם לקחו מכם, הם יספגו את ההפרש, ולא ידרשו מכם עוד כסף. אם מצד שני יתברר שהם טעו ולקחו יותר מדי מיסים הם יחזירו לכם את ההפרש לחשבון הבנק.

מגוון וחדשנות.

ייתרון נוסף של קנייה מאמזון היא בכך שבגלל שהם חנות עולמית הם מחזיקים הרבה פעמים מוצרים שקשה להשיג בישראל, והמגוון שלהם הוא הרבה יותר גדול ממה שניתן למצוא בחנויות רגילות בארץ.

גם מוצרים חדשים שיצאו בתקופה האחרונה קל הרבה יותר למצוא באמזון מאשר בכל מקום אחר, ולכן תוכלו הרבה פעמים לקנות מאמזון הרבה זמן לפני שהמוצר יגיע בכלל לישראל.

מוצרים נוספים שכדאי לקנות

עדכון חשוב: אמזון יצאו במבצע מדהים של הרבה מאוד מוצרים במשלוח חינם בקנייה מעל 49 דולר. כדאי לבדוק את המבצע כאן.

דוגמאות למוצרים שניתן לקנות עם משלוח חינם: בגדים של HANES, קלווין קליין, אדידס, under armour, ליוייס, טומי הילפגר, alo yoga, נאוטיקה, ניו באלאנס כלים של Rubbermaid, oxo, pyrex, קורנינג, בקבוקי contigo ועוד הרבה מוצרים.

כדי להשלים ל49 דולר אפשר להוסיף מוצרים קטנים במחירים מאוד טובים במשלוח חינם כמו: קולגייט, דאודורנטים, זיפלוק, גילט, קרסט ועוד.

כתיבת תגובה