יצירת קשר עם שירות לקוחות באמזון

אמזון ידועה בכל העולם בגלל הרמה הגבוהה של השירותיות שלהם. ישראלים שצריכים שירות מאמזון מופתעים לגלות כמה קל לקבל מאמזון שירות, וגם מרמת השירות המצויינת שהם מקבלים.

כל בעייה נענית במהירות. אמזון לא חושדים בכם שאתם מרמים אותם ותמיד ידאגו לכך שאתם תצאו מהמפגש עם השירות שלהם עם חיוך על השפתיים.

איך יוצרים קשר עם השירות של אמזון?

לכל אחד מהאמזונים בעולם יש דף שירות לקוחת משלו ולכן תכנסו לדף המתאים לכם:

שימו לב. אתם צריכים להכנס עם החשבון שלכם של אמזון. אם אין לכם חשבון תפתחו חשבון כדי שתוכלו ליצור קשר.

בתוך הדף שיפתח אתם יכולים לבחור את אחד המוצרים שקניתם שעליו אתם רוצים לשאול את השאלה. אם אתם רוצים לשוחח עם אמזון על נושא שלא קשור למוצר שכבר קניתם (למשל, לברר על מוצר שעדיין לא נקנה), אז תבחרו בשורה למעלה באפשרות של Prime or something else.

בחירה של נושאים אחרים בשירות לקוחות אמזון

צ'ט, מייל או שיחזירו לכם שיחה

אם בחרתם את אחד המוצרים שקניתם, המערכת תאפשר לכם לבחור את הנושא שמציק לכם. יש יתרון לבחור את הנושא הספציפי שמעניין אתכם, כי כך תקבלו שירות יותר ממוקד ומהיר. מצד שני, לפעמים אתם לא בטוחים בדיוק לאיזה מהנושאים לשייך את הפנייה ואז אפשר פשוט לבחור "More Order Issues" או "Somthing Else" ואז תוכלו פשוט לכתוב באופן חופשי את הבעייה שלכם.

אחרי שסימנתם את הבעיה אמזון מאפשרת לכם לבחור בין שלוש אפשרויות של תמיכה – צ'ט מייל או טלפון. אמזון ממליצים על הצ'ט ואני גיליתי שבדרך כלל זו האפשרות הנוחה ביותר והמהירה ביותר.

בחירה בין טלפון, צ'ט או מייל

אם תבחרו את הצ'ט תפתח מיד שיחה עם נציג צ'ט שינסה לענות לכם על כל הבעיות שלכם. ניתן לתעד גם את הצ'ט כדי שישאר לכם תיעוד.

חלק מהאנשים בישראל מרגישים יותר בנוח בדיבור באנגלית מאשר בכתיבה ולכן מעדיפים לדבר עם נציג ולא להשתמש בשירות של הצ'ט. אם אתם מעוניינים לדבר עם נציג, תבחרו באפשרות של שיחה ומיד תקבלו מסך שבו אתם צריכים להכניס את מספר הטלפון שלכם.

אמזון שירות לקחות בטלפון

כמובן, כאן עליכם לשנות את המדינה לISRAEL ולהכניס את מספר הטלפון שלכם. שימו לב – כחלק מהשירות הנהדר של אמזון הם יתקשרו אליכם על חשבונם, אתם לא צריכים להתקשר בעצמכם ובטח לא לחכות על הקו עד שנציג יתפנה. מהניסיון שלי אמזון מחזירה שיחה תוך שניות בודדות.

על מה כדאי לפנות לשירות לקוחות?

כמו שכתבנו, אמזון הם מאוד שירותיים, וניתן לפנות עליהם על כל נושא שמטריד אתכם.

רוב הפניות שיצא לי לפנות היו אחרי הקנייה. לפעמים היה נראה לי שהמשלוח מתעכב יותר מדי זמן. במקרה כזה אמזון פונים במהירות רבה למבצע השליחויות בישראל כדי לנזוף בו ואם התלונה שלכם מוצדקת הם באופן מיידי יתנו לכם זיכוי לקנייה הבאה שלכם.

קרה פעם אחת שחברת השליחויות לא מצאה את המשלוח שלי. אני פניתי לאמזון ומיד בלי ויכוחים או בירורים זוכיתי על המחיר של החבילה. אחרי יומיים חברת השליחויות מצאה את החבילה והביאה לי אותה, ואז פניתי לאמזון כדי לחזור ולשלם להם, והם אמרו שהבעיה הייתה אצלם ולכן אני לא צריך לשלם.

סיבה נוספת שבגללה אני פונה לשירות הלקוחות היא במקרה שהמוצר הוא לא זהה למוצר שהזמנתי. גם במקרה כזה אמזון ממהרים לבוא לקראתכם ולזכות אתכם על ההזמנה אם הייתה טעות.

אפשרות אחרת לפנייה לשירות הלקוחות היא במקרה של החזרה של פריט. הרבה פעמים אני רוצה להחזיר את הפריט בגלל מידה לא נכונה או בגלל שהתברר לי שזה לא מה שאני רוצה. גם במקרה כזה, שירות הלקוחות הם הכתובת והם יסבירו לכם בדיוק מה עליכם לעשות. לא מזמן הזמנתי נעליים של רוקפורט וכשהם הגיעו התברר לי שהם קצת לוחצים לי. פניתי לאמזון ומיד קיבלתי אפשרות להחזיר את המוצר על חשבונם.

לפעמים אני פונה לשירות הלקוחות לפני קנייה. בחלק מהמקרים משהו לא ברור לי לגבי ההזמנה או המוצר ואני רוצה להיות בטוח במאת האחוזים שאני לא טועה. פעם אחת לא היה לי ברור האם המכשיר מתאים לחשמל בישראל כי תיאור המוצר לא היה מספיק ברור ושירות הלקוחות עזרו לי.

לפעמים הם גם עוזרים במקרה שבו יש מבצע שמשום מה לא מופיע בסופו של דבר בקופה. קרה לי מספר פעמים בעבר שניסיתי לקבל מבצע ומשום מה בסופו של דבר המחיר שהתבקשתי לשלם היה גבוה יותר. גם במקרה כזה פניתי לשירות הלקוחות לפני הקנייה והם שינו בשבילי את המחיר.

בכל המקרים שפניתי לשירות הלקוחות של אמזון קיבלתי שירות מצויין שאני רק יכול לחלום עליו במקרים אחרים. ההנחה הבסיסית הייתה תמיד שאני צודק, והם רק צריכים לעשות כמה בירורים אצלם. תמיד ניסו ללכת לקראתי ובמקרים רבים קיבלתי זיכוי מהיר בגלל בעייה שלא הצריכה זיכוי. זהו שירות לקוחות ברמה אחרת לגמרי מכל מה שאתם מכירים מכל חנות אחרת פיסית או אינטרנטית.

זו אחת הסיבות שאמזון הצליחו לגרום לכל כך הרבה אנשים לבטוח בקנייה באינטרנט למרות הסכנות הברורות שיש להזמנה כזו לעומת הזמנה מהחנות.

שימו לב! אנחנו לא חלק מאמזון, והמדריך הזה ניתן כשרות כדי שתצליחו לתפוס את שירות הלקוחות של אמזון. אל תשאירו לנו הודעות שמיועדות לאמזון כי אנחנו לא נוכל לעזור לכם.

שתף את הפוסט:

כתוב/כתבי תגובה